Zion National Park, Utah - Reisverslag uit Rockville, Verenigde Staten van Judith en Arno - WaarBenJij.nu Zion National Park, Utah - Reisverslag uit Rockville, Verenigde Staten van Judith en Arno - WaarBenJij.nu

Zion National Park, Utah

Blijf op de hoogte en volg Judith en Arno

27 Juli 2014 | Verenigde Staten, Rockville

Hallo allemaal! Wij hopen dat met jullie alles goed gaat! Wij hebben in ieder geval niets te klagen hier :-)
Gisteren hebben we heerlijk gesport in de Golden Gym en daarna een flinke rit naar Zion gemaakt (zitten in Rockville, vlak voor Springdale, startpunt van Zion Scenic Drive). Onderweg de meest geweldige uitzichten gehad; van enorme woestijnvlakten tot hoge Bergen. Hilarisch ook om op de navigatie te zien dat je zo'n 200 km rechtdoor moet...
Eenmaal in de buurt van Zion van het ene prachtige uitzicht naar het andere, je weet op een gegeven moment niet meer waar te kijken.
Het B&B waar we nu zitten is hilarisch: wordt gerund door een dame uit Litouwen, die je continu in de gaten houdt, wat oh oh je zult per ongeluk eens iets knoeien... overall vloerbedekking, massief hout en kitscherige gordijntjes, kussentjes en tierlantijntjes. Ach, als je in de ochtend wakker wordt en kolibries voor het raam ziet vliegen :-)
Vandaag zijn we Zion Park in geweest; zoo gaaf! Nog niet helemaal voor Angels Trail, aangezien er staat dat het niet geschikt is voor mensen met hoogtevrees... handig voor mij dus..
Morgen gaan we naar Bryce! Ook heel benieuwd naar...
Tot meer!

• 27 Juli 2014 - 08:54

Joan:

Wat leuk om allemaal te lezen. Ik heb Angels landig wel gedaan en dat hoogtevrees valt best mee. Wel pittige stukjes soms er tussen met beetje klimmen. Maar alle wandelingen zijn heelmmooi. Ook in Bruce canyons. Geniet er van. Ik heb nog een paar dagen vrij gekregen van mijn baas :-) wat een leuk en lief mens is t toch. Maar maandag ga ik weer beginnen. Bikini aan en in de tuin achter laptop. Dus blijf maar schrijven opende site want ik heb ve pauzes nodig :-)
    Liefs
    Joan

• 27 Juli 2014 - 12:22

Joop En Annie:

Hallo A en J.

Zo te horen hebben jullie het erg naar je zin.
    Inmiddels kunnen ook wij op deze site komen na een eerdere melding dat deze tijdelijk niet te bereiken was. Mooie foto's.

Kom net van Faro af. Maakt het goed. Goed gegeten. Is wel erg blij wanneer hij naar buiten mag en drinken kan uit de bloempotten.

Groot contrast daar met wat er hier gebeurt. We hebben gisteren gefietst in St. Oedenrode. Zagen de legervliegtuigen landen en stoet rouwauto's met slachtoffers van de vliegramp. Erg indrukwekkend.
    We zijn daar ook nog flink natgeregend. Verder is het weer hier prima op af en toe een fikse bui na.

Verder alles oké.

Geniet verder van jullie vakantie en rij voorzichtig.

Groetjes Joop en Annie

• 27 Juli 2014 - 20:17

Ton En Jose:

Ha Judith en Arno,

Wat lekker om te horen dat het jullie goed gaat. En dan heb je nog een paar weken te gaan. heerlijk hoor. Jullie hebben nu al erg mooie foto's zeg.
    Angels trail zegt me helemaal niets dus ik ben benieuwd naar de ervaringen.
    Hier gaat alles verder goed. Simone is nu ook weg. Hebben een slechte dag gehad. Zouden 's middags om 15.00 uur in Pisa landen. Dat ging niet vanwege slecht weer . Ergens anders geland en met bussen verder. Uiteindelijk on 23.30 uur op plaats van bestemming. Voor de kinderen was het een spannende dag en daar zijn ze goed door heen gekomen.
    Nou geniet maar lekker.

Veel groeten van ons