Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Judith en Arno - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Judith en Arno - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Judith en Arno

12 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hilariteit ten top. Bij aankomst in Las Vegas bij het hotel (Westgate Las Vegas Resort & Casino) moesten we twee keer omboeken: bij de eerste kamer was de kraan van de wasbak niet aangesloten, bij de tweede kamer was de deur open en kon niet goed dicht, maar de derde kamer (uiteraard kregen we vanwege alle commotie een free upgrade) een topkamer op de 27e verdieping van de East Tower (3 torens in totaal). Grote kamer, groot bed, bank, koelkast, joekel van een flatscreen en uitzicht over Las Vegas en de woestijn.
Na rondwandelen door het hotel hadden we al het idee dat het niet beter kon: een casino groter dan 3 Holland Casino’s bij elkaar, een volk om je ogen bij uit te kijken, van ’s ochtends vroeg tot in de kleine uurtjes mensen aan het gokken en aan het wedden (je kunt hier ook op alle sportwedstrijden gokken, van paardenraces tot aan golf)... Maar nadat we eenmaal per monorail (die vertrekt vanuit het hotel) op DE strip aankwamen (noordkant) hadden we het helemaal niet meer ... na 4 uur ronddwalen hadden we pas een paar van die ENORME casino’s bezocht: MGM, Excalibur, New York New York (bijna bij de Coyote Ugly naar binnen gegaan, gewoon om te kijken naar al die bardanseressen, maar omdat ik (Judith) de enige dame in de rij was, had ik daar toch niet meer zoveel zin in..), Monte Carlo en Paris Las Vegas. MGM was indrukwekkend, hier stapten we uit de monorail en konden in eerste instantie de strip niet eens vinden, zoveel winkels, restaurantjes, barretjes en casino’s in 1 hotel! Paris vonden we heel mooi gemaakt: allemaal Parijse straatjes nagemaakt in 1 hotel, het leek net alsof we in Parijs waren!
Natuurlijk ook ergens gegokt (roulette) en eerst 80 dollar gewonnen, maar ook verloren. Tot slot moesten we natuurlijk een HELE DURE hamburger eten (2 hamburgers en 1 water: 25 dollar ...). De vegetarische hamburger voor mij was overigens wel echt een heerlijke traktatie!
We hadden in ons hoofd om vanuit Las Vegas de Hooverdam te bezoeken en Death Valley. Over de Hooverdam zijn we heen gereden bij aankomst in Las Vegas en hebben we Lake Mead zien liggen. Daarnaast is deze dam slechts 4m hoger dan de dam bij Lake Powell... dus deze hebben we overgeslagen. Daarnaast kwamen we er in Las Vegas achter hoe moe we waren van het reizen en alle indrukken die we al hebben opgedaan... en Death Valley is 3 uur rijden enkele reis .. dus we besloten om deze trip een andere keer te maken. We willen 100% zeker nog een keer naar Las Vegas, dus dat komt goed! In plaats van deze uitstapjes hebben we uitgeslapen, gesport, ben ik naar de sauna geweest terwijl Arno wat heeft gewerkt en zijn we naar de poolparty van ons zwembad geweest waar we 2 calorie-arme cocktails hebben gedronken (). Ook leuk!
Uiteraard hebben we de andere avond de andere kant van de strip bezocht: The Venetian (net zo mooi gemaakt als Paris!), The Mirage, Flamingo (had een mooie tuin), Ceasars Palace (vond ik zeer indrukwekkend, was ZO’N ENORM groot comlex!!!) en uiteraard onze final bets verloren in The Bellagio met de indrukwekkende fonteinshow (vond overigens die van The Mirrage ook erg mooi).
That’s it: we gaan weer verder!

• 13 Augustus 2014 - 22:27

Joan:

Oke, het was bijna een gevalletje 'what happens in vegas, stays in vegas', want ook dit bericht had ik volledig gemist (hebben jullie me stiekem geblokt, nadat jullie alle wilde verhalen van mij in Vegas hebben gehoord? Ja, dat zal t zijn, wist het wel :-) )

Leuke auto , trouwens Judith! Ik voel een roadtrip in Europa, hahahha

• 16 Augustus 2014 - 21:49

Judith En Arno :

Ja Joan, een roadtrip door Europa in die roze auto ... dat zou nog eens geweldig zijn :-)